I can be your hero baby!

I mitt senaste inlägg om peace and love så nämnde jag att jag
skulle arbeta på att gilla Hello saferide, och vet ni vad fina människor?
Jag tror jag lyckas lite mer för varje gång jag lyssnar. För hon är helt okej!
Sen en annan sak, jag har nästan börjat gilla Laakso. Se på den ni!

Annars idag så har jag varit i skolan på min sovmorgon för att plugga engelska
det gick sådär, fick lite gjort i alla fall.
Efter skolan så har jag varit med världens finaste Emma, vi har sett på Herkules
och jag har funnit en ny kärlek Pegasus, grymt söt den där flygande ponnyn!

För övrigt vill jag bli en stor, stark, och snygg superhjälpte som är ungefär lika cool som batman.
Någon som kan ordna det åt mig?!


Kommentarer
Postat av: Emno

Snart älskar du Hello Saferide!



Du var ju helt galen i bebis-pegasus. o.O



Du är en hjälte på ditt sätt redan ju. :*

2009-02-04 @ 18:18:03
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hultan :)

2009-02-04 @ 18:55:46
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0