Det är så det ska vara. Som en perfekt och underbar lag

Idag har jag varit i skolan. Jag hade matte, det var tråkigt som alltid.
Efter skolan så var jag med Emma, det var trevligt.
Nu sitter jag och skriver om "kommunikation mellan kvinnor och män"
det är sådär lagomt tråkigt tidsfördriv på en onsdag kväll.
Men jag lyssnar på deathstars och det lika underbara som alltid.
Sedan klockan 21.00 ska jag se på Lars Winnerbäck filmen "med solen i ögonen"
jag har sett den cirka 10 gånger och jag älskar den. Den är underbar.
Kanske får jag inte klaga på kvällen? Kanske är den precis som en onsdagkväll ska vara.
Det vill säga alldeles lagom tråkig.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: det är tyvärr inte uppe ngt datum än =)

oh, har du den?

2009-01-14 @ 18:54:46
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0