Upptagen med livet!

Ursäkta min dåliga uppdatering idag.
Förklaringen till detta är att jag har ägnat min dag åt att vara social.
Eviz, Jonas, Nelly och Linn har varit här idag.
Jag har helt enkelt prioriterat andra saker före bloggen.

Min lördag har i alla fall varit helt okej.
Kvällen har jag ägnat åt att äta pizza och glo på Robinson.
Robinson är mitt enda tvberoende jag har, i fall ni ville veta.

Jag har förresten lagt märke till att jag har förlorat en läsare
eftersom jag har förlorat en prenumerant på bloglovin.
Det känns lite tråkigt. Men men, alla kan ju inte finna mitt liv intressant.
Men om det råkar finnas någon annan som tycker om att läsa min lilla blogg,
så kan ni ju alltid använda er av bloglovin.

Puss
Tycker om er!



Kommentarer
Postat av: sandra

inte alls är du ute och cyklar :* det är jag det. puss på dig, du är finare!

2009-05-09 @ 22:24:56
URL: http://frekvenser.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar din blogg, men ogillar bloglovin, så..

2009-05-11 @ 20:47:47
Postat av: sandra

tycker väldigt mycket om din blogg. den är fin.

det blir en liten bevakning där.

2009-05-13 @ 22:27:30
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0