Mitt hjärtas stad.


Vi åkte till Alingsås. Jag och hon. Emma och jag. Vi såg finaste Anna Ternheim.
Fick med mig en signerad affisch hem och ännu en fin konsert att spara i minnet.

Det blev Lördag, vi åkte in till Göteborg. Vi tittade på hysteriska människor på H&M
som skulle köpa Jimmy Choo (stavning?) saker, helt galet. Förstår fortfarande inte grejen.
Vi gick och gick och jag handlade ett par jeans och en klänning. Nöjd Marie.

Jag fick träffade mitt bara mitt pucko. Hon var söt som alltid. Vi måste börja träffas
oftare, att träffas knappt en gång om året är inte okej!

Helgen var fin, jag är nöjd. Hade gärna varit kvar en vecka eller så.
Men nu åter till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: tilda

ANNA :D

2009-11-15 @ 21:30:12
Postat av: Sandra

mitt hår = fluff.

men det var fint. och ja, vi borde ses oftare!

2009-11-15 @ 23:25:41
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0