Orkar inte försöka mera.

create animated gif
God dag.
Ungefär så här frisk är jag. Det vill säga inte alls frisk. Åtminstonde inte i huvudet.

Vår skola är efterbliven när det kommer till studentmössor, men vi fick papper om det
idag. Jag fattar ingenting.

Vi ska i alla fall prova imorgon, får se om jag får mer ordning på skiten då.
Är tveksamt. Jag vill ha den där himla studenten imorgon.
Det är i alla fall vad mitt huvud vill. Det orkar inte mer.
Hjärnan ligger på off, och jag kan tyvärr inte hitta on-knappen.
Vilken otur.

Nu mina kära vänner ska jag bråka vidare med vulkan.se och PDF-filer.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: elin

med två hjärnceller är det svårt^^ (det var länge sen nu)



och jag säger ju att data och teknikskit aldrig funkar när de behövs.



kram

2009-11-03 @ 22:44:52
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar såna där bilder!

2009-11-05 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0