Lördagkväll och jag längtar efter en hand att hålla hårt i.

Nu är jag hemma igen!

Idol är mitt nya pinsamma beroende. Tove är min nya kärlek, söt tös det!
Jag hade tänkt dela med mig av bilder till er idag, eftersom jag varit duktig och haft
kameran med mig. Men tror ni jag använde den? Svar nej, inte en endaste gång.
Så min dag i ord består av skola, där vi skrev lite om Jesus och Mose på religionen,
hade en värdelös idrottslektion. Dagen efter skolan har bestått av ett jobbigt besök av
en person jag absolut inte tycker om. Mer än så får ni faktiskt inte veta om den personen.
Lite privat liv måste man faktiskt få ha. Kvällen tillbringades som ni vet hos Emma,
och nu sitter jag här och berättar om min dag för er. Så nu har ni koll på mig igen.

Imorgon blir det förmodligen Linda som gäller. Vad vi hittar på det får morgondagen visa.
Nu ska jag öppna en word-dokument och skriva av mig på annat sätt där.
Kanske bir det något ni får ta del av en annan gång. Kanske.

Tycker om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0