Random.

Igår på bussen på vägen hem så pratade jag och Emma om strömavbrott.
Att det skulle vara jobbigt om det skulle bli det under en natt då man ska upp till skolan,
eftersom då skulle väckarklockorna stänga av sig.
Imorse när jag vaknade så var det strömavbrott, klockan var stendöd.
Jag fick panik hade ingen aning om vad klockan var, men hade som tur var inte försovit mig.

Lite läskigt, när vi pratade om det så sent som igår. Aldrig tänkt tanken fören igår.
Sen inträffar det idag.
Läskiga värld.

Kommentarer
Postat av: elin

du gör ofta så. händer alltid massa underliga saker för dig. minns du alla gånger vi inte hörts av på massa timmar och så messar vi samtidigt^^

2009-10-01 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0