Det är livet som leker.

1 mars.
Jag vaknade då min klocka ringde 07.47. 747. Ja, min första tanke när jag vaknade
var givetvis Kent. Men det är bara Måndag idag. Två dagar till. Två dagar.
Vår nedräkning börjar nu.

Dagen har varit ett enda stor äventyr med min Berit. Vi trotsade snövädret och
tog oss ända bort till kupolen. Och ja, det har snöat åt alla håll utom det hållet som
snön borde komma ifrån, det vill säga uppifrån. Vet inte hur det gick till men vi satt
i alla fall helt plötsligt på en buss på väg mot grannstaden Falun. Resultatet därifrån
blev kläder för oss båda från barnavdelningen, ja vi tillhör minifolket! Men det gör
ingenting för vi gillart! Jag blev även en kylplatta och en barnbok rikare.

Men dagens stora grej är att min syster har pluppat ut en till unge, bara sådär!
Poff så kom en till liten flicka till världen. Hoppas på att kanske få krama henne
imorgon. Storasystern till bäbbän sover så sött i rummet bredvid tack vare mig.
Tjoho jag samlar fett med mosterpoäng yoo!

Jag har lov också, för er som undrar. Jag försöker ta vara på det. Ni får fortsätta
följa mina äventyr på mitt lov en annan dag. Typ imorgon. För då mina läsare
då ska jag på fikaäventyr!

Bildbrist blev till text i massor. Hope you like it to.

Over and out.





Kommentarer
Postat av: Sandra

din blogg är så mysig på något sätt vännen.

2010-03-01 @ 23:51:39
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Eviz

Superduper mycket tack för hjälpen med Nelly! bra att du tar studenten snart nu när jag har två små här hemma att ta hand om ;)

2010-03-03 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0