Snabb uppdatering!

Tack för alla era fina kommentar ni gett mig. Ni kallar mig stark. Jag vet inte.
Det är liksom mitt liv, någonting man helt enkelt måste lära sig att leva med.
Men era kommentarer är himla fin. puss.

Västerås. Fyra dagar. Vi har hunnit kolla på massa värdelösa tvprogram, varit
ute i ingenstans och ätit middag, ätit massor av godis och andra onyttigheter,
vandrat omkring på stan, träffat Elins vänner, Elin har blivit en stukad fot rikare
och jag har fått fler skavsår än jag orkar räkna till. Helgen har i alla fall varit himla
fin. Det var värd två för långa tågresor. Hade åkt dessa resor tio gånger till bara
för att få dessa dagar tillbaka. Kameran följde faktiskt med mig, men orkade aldrig
fota. 

Snart kommer Linda, hon stannar tills Söndag. Till helgen kommer även min
syster. Vi ska hinna besöka Ikea, handla julklappar se familjen, packa, flytta mig
till vår nya lägenhet. Vi ska hinna med en hel del saker. Fullspäckat schema med
andra ord. Men jag trivs.

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, men ni kommer få svar på alla frågor
ni har ställt till mig inom en snar framtid. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0