Känn ingen sorg för mig Göteborg.


Helgen har varit en smula konstig, människor har kommit och gått men emellan
allt det konstiga har den varit bra. Min blogg har inte uppdaterats så mycket på
sistone för jag arbetar på att leva. Ja, ibland försöker till och med jag.

Nu är det lite som lugnet både före och efter stormen och det är väldigt tyst mellan
mina fyra väggar. Jag har väldigt mycket plugg att ta tag i och ska försöka knåpa
i hop ett tal om livet, drömmar, framtiden och mig själv. Den ni.


Kommentarer
Postat av: Evelina

kul att se stt du inte är helt ensam i den stora stora staden. kram

2010-09-05 @ 21:05:21
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Johanna

Det kan inte vara så svårt att knåpa ihop det talet... det är ju bara att plocka här och där från din fina blogg så ska du se att du får massor av fina tankar och idéer.



Vi ses imorgon i jakten på ny lägenhet... Jag är SÄKER på att vi ska hitta nåt mysigt till dig!!!



Kram!

2010-09-05 @ 21:21:41
URL: http://mydailylifeandsoon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0