Det är månsken över en ödebygd och det är lång väg hem.

09.30 Sätter mig på tåget i gärsnäs (skåne)
17.57 Hemma i Borlänge.

Det är himla tråkigt att åka tåg en hel dag faktiskt bara så att ni vet.
Men det är så underbart att vara hemma igen.
Vi kan sammanfatta skåne lite snabbt.
Jag bodde ungefär på en djurpark kändes det som. Det var djur överallt
och jag blev typ super allergisk + att jag var förkyld.
Vädret var grått, och kallt.
Min släkt var precis lika konstig som den alltid varit och förmodligen alltid kommer att vara.

Så hur har ni haft det under de senaste dagarna, och
framför allt hur mår ni såhär näst sista dagen på det här året?


Kommentarer
Postat av: Sandra

du är hemma, du är hemma, du är hemma! :D

2008-12-30 @ 19:15:14
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Emma

Bra att du är hemma igen. <3

2008-12-30 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0