När livet känns som värst...

Himlen är grå och tråkig och snön faller ner utanför fönstret.
Det är en tråkig måndagmorgon och jag har samhällskunskapslektion.
Jag var faktiskt jätte duktig och skrev klart om Sverige och bistånd, MEN
pucko jag råkade radera skiten efter jag skrev klart det.
Så nu är allting borta och mitt arbete är totalt värdelöst. 
Jag är arg och trött på det mesta just nu.
Jag kommer förmodligen ångra mig att bloggen fick utför min ilska ikväll
när jag kommer hem och läser igenom det här.
Fast just nu är det nog bättre att jag skriver här än att jag skriker rakt ut
för då skulle nog Linda mörda mig och förmodligen Becca med.
Så ni får ha det fint och förhoppingsvis går era liv lite bättre än mitt idag.

Jag hatar skolan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte att du sagt att du ska göra dina avslut mer positiva. ;P

2008-12-08 @ 19:27:04
Postat av: sophie





skolan suger !

2008-12-09 @ 18:05:42
URL: http://tuffsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0