Stort liv.

Klockan närmar sig 22.
Jag kom precis hem, jag har knappt hunnit vara hemma idag.
Jag lämnade huset 09.30 och kom hem för tio minuter sedan.
Så har varit borta mer än 12 timmar.
För att sammanfatta mina 12 timmar kort kan vi säga det såhär.

Kupolen, försöka leta julklappar vilket hela dalarna verkade göra precis idag så gav upp det.
Träffade Emma en stund, åkte sedan hem till Linda. Vi låg i snön och tittade på stjärnorna
och såg på Lars Winnerbäcks film, "Solen i ögonen" Vilket var en underbar film.
Sen har jag varit på ica och handlat julmat. Sen nu är jag hemma.
Erkänn mitt liv äger era för det så himla händelserikt!

Ironi.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mer händelserikt än mitt!

2008-12-22 @ 22:05:31
Postat av: Sandra

"Vi låg i snön och tittade på stjärnorna"



jag vill!!! här är det sol, SOL?!?!

2008-12-23 @ 14:04:10
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0