17 år

Ja läs rubriken och begrunda noga.
För idag är det min 17 födelsedag.
Om det är bra eller dåligt, det tänker jag inte yttra mig om.
Men dagen har väl varit uppochner och hitochdit.
Eller egentligen var den rätt okej ändå tills det att jag tappade mina nycklar.
LIKSOM HEJJA MIG!
Min hem nyckel, cykelnyckel. och nycklarna till skolan är borta.
Ibland är jag mindre lyckad, och ibland totalt misslyckad.
Just nu lutar det mer åt det sistnämnda. Men sånt är livet i guess.

Nu ska jag ner och äta fransk chokladtårta, dricka lite cola,
och vänta på att Linda ska komma och roa mig resten utav kvällen.
Hoppas ni får en fin kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Eviz

väldigt god tårta! Tack för barnpassningen på kupolen.

Ger dig en ledtråd till presenten som förhoppningsvis dyker upp vilken dag som helst.



ROSA!

2008-11-18 @ 22:29:16
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: tess

grattis ;D<3

2008-11-19 @ 11:35:44
Postat av: simone

åh! grattis i efterskott blir det väl nu : )

2008-11-19 @ 23:42:00
URL: http://baraenfas.wordpress.com
Postat av: Emma

En liten plutt har blivit stooor. Förlåt, jag kunde inte låta bli. xD <3

2008-11-20 @ 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0