I cant belive the news today!

Hur man roar sig själv en fredag kväll i sin ensamhet:

  • Konstaterar att ingen har tid, lust, eller ork att umgås.
  • Gör ett till konstaterarande att msn är världens mest  tråkiga
    tidsfördriv när INGEN vill vara social.
  • Surar över att man inte har några pengar så man kan ringa någon. Och surar
    över att alla har ett liv just ikväll så ingen vill ägna tid åt att ringa lilla mig heller.
  • Läser alkemisten. Paulo Coelho for life!
  • Sover 1.5 timme
  • äter mat
  • Bloggar om hur tråkig min fredag är.
  • Överväger att se ett idolavsnitt för första gången den här sässongen (ILLA!)
  • Tänker tanken om att sova super tidigt typ klockan 20.00 eller kanske t.o.m NU!
    Åh jag har verkligen inget liv?

Så lyssna på U2 Sunday bloody sunday och sympatisera med mig och mitt patetiska liv.
Sen gör inte misstaget som någon fick mig att göra (Du vet vem du är. Grr på dig!)
att lyssna på referängen i "Sunday bloody sunday" och samtidigt tänka
"svarta änglar i sanden" jätte högt, jätte mycket, och jätte intensivt.
Ni kommer förstöra den låten för all framtid då.
Jag lovar.

Tryck här  lyssna, njut, ignorera videon, och tänk absolut inte svarta änglar i sanden.
Jag har nämnligen förstört låten för all framtid, vilket är synd för låten är bra.


Kommentarer
Postat av: olivia

du kan tänka: små negrer i sanden på skånska till den låten också :D

2008-11-21 @ 21:54:47
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: Emma

GLÖM tanken på att du ska sova tidigt. Dags att telefonterrorisera.

2008-11-21 @ 22:10:33
Postat av: Sandra

(A) ehe, förlåt!!



Läser alkemisten. Paulo Coelho for life!

håller absolut med dig där! Paulo Coelho är ett geni!

2008-11-23 @ 11:49:25
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0