Längta är bättre än att ha.


(Fotograf  Emma)

VM i att hålla färgen
tyck synd om mig
jag är ensammast i Sverige

.

Eller kanske inte riktigt.
Eftersom jag hade solen i ögonen, var där med en fin vän och jag hade luft i mina lungor.
Den kvällen var det två hjärtan i takt.

Ikväll är det bara mina hjärtslag i takt till musiken som säger mig
att jag är ensammast i Sverige, vilket nästan känns som en sanning just ikväll.
Ikväll är det tröttheten som beklär mina ögon och mitt hjärta längar bort
långt härifrån.


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Jag hade behov av majoriteten av de kläder jag packade ner. Men eftersom vädret var halvkasst så kunde jag inte använda alla linnen :P

Så det blir både ett Ja och ett Nej till svar!

2009-04-19 @ 10:04:14
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: andreas

jag vill iksom blogga på samma gång haha :( men tkr det är jobbigt haha.

2009-04-19 @ 13:08:30
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag andas för dig på en mils avstånd. <3

2009-04-19 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0