Allt för henne. Alltid.

Jag har fått klagomål från EN läsare (utan att nämna något namn här)
som tycker att jag lägger upp för många bilder och har på tok för lite text.
Bara för henne ska jag nu skriva ett inlägg helt utan bilder, och med ungefär
jättemycket text. Bara för henne. Allt för henne. Alltid.

Jag skulle sett på film nu egentligen, men tyvärr är vår tv dum och hade inte just
den kanalen. Fast vi har ungefär 50 andra onödiga kanaler.
Jag menar vad sägs som trean på lettiska? Något man har väldigt stor användning av.
I mitt förra inlägg sa jag att jag skulle duscha också. Tror ni det har hänt? Nej!
Det enda jag har gjort sen senast är att prata i telefon och äta en macka med korv på.
Det går inte alltid så jättefort i mitt liv. Men duschen kan nog vänta tills imorgon. Kanske.

Så vill ni veta vad jag gör nu istället för att se på film?
Jo, jag sitter här och skriver ett jättevärdelöst inlägg utan någon egentligen mening,
mer än att göra EN läsare glad. Och jag hoppas jag lyckas. Annars blir jag sur.
Förutom att skriva det här så lyssnar jag på den här låten.

Nu har jag faktiskt ingenting mer onödigt att säga er, tyvärr.
Men om det är någon mer där ute förutom hon, som vill se mer text om mina dagar,
(som för det mesta är rätt tråkiga) säg till. Jag lovar.
Jag kan bjuda på fler sådana här inlägg ibland.

Annars håller vi oss till det gamla vanliga. Ni vet.
Bilder, lite text och en dos gnäll då och då.

Kommentarer
Postat av: elin

din blogg är din blogg och allt som har med dig att göra älskar jag (förutom dina "vet inte" förstås)



så jag älskar dig hun <3

2009-08-03 @ 22:12:06
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Linda

Marie kan hon :D

2009-08-03 @ 22:25:34
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: eviz

jag tycker om dina bildinlägg!

2009-08-06 @ 18:26:26
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0