Dagen jag fick nog var en Onsdag.

Solnedgången igår kväll. Sista kvällen på mitt sista sommarlov.


Så var första dagen i skolan avklarad. Jag överlevde, men det var knappt.
Det här året kan bli hur som helst. Vårt schema suger, våra lärare är skumma
och vår mentor tar priset på allt. Han är som pricket över i:et. På ett negativt sätt.
Imorgon ska vi  hälsa de små ettorna välkommna, och planera nollningen för dem.
Nästa vecka på Tisdag drar skiten i gång på riktigt. Det här året kan gå hur som helst.
Jag är fortfarande inte taggad.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Om jag kunde drömma.
Ja, jag har äntligen vågat se twilight, och nu måste jag läsa böckerna.
Puss på er fina.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Böckerna är fantastiska!

I alla fall dom jag läst hittills :)

2009-08-19 @ 18:14:08
URL: http://angelicayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0