Över stock och sten i en lerig skog.

Vår skola tycker inte om oss. I två dagar nu har vi blivit uttvingade i skogen.
Dagarna har bestått av: lera, berg, ännu mer lera, blöta fötter, trötta kroppar,
träningsvärk, Dan Andersson, dåligt humör.
Jag har inte haft tillgång till dator förens nu. Så ni får en uppdatering i bilder nu.








Vi i S3b och K3 älskar skogen. Vi tycker om att vår skola har börjat med friluftsliv.
Livet som skogsmullar passar verkligen oss.
Jag menar vem älskar inte leriga skogar och branta berg som tar livet av en?


Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar att jag slapp klippa gräsmattan idag... mina fötter gör ont!

2009-08-25 @ 19:11:41
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0