Det är så logiskt alla fattar utom du.

Min bloggstatistik är ologisk. Ni mina fina läsare är ologiska.
Vissa dagar läser ni jättemycket och ger mig massa fina kommentarer.
Andra dagar är bloggen helt död. Det är lite tråkigt, men så länge ni läser
ibland och ger några avtryck i min blogg så blir jag glad.
Man ska inte beägra för mycket, så ni får vara ologiska för mig. Bra va?

Igår var jag som sagt på bio. Filmen var väldigt bra, lite för bra, och lite för känslosam.
Boken är fortfarande bättre, men filmen var helt klart värd att se.
Så en uppmaning till alla läs boken, eller se filmen, fast helst av allt båda.

Det är lördag, klockan är strax efter tolv och jag har en hel dag framför mig.
Fast egentligen känns det som klockan är 16.00, känns skumt att jag har
varit vaken i fyra timmar på en lördag och klockan är bara 12.
Så ge mig tips på vad jag kan göra den här lördagen som förmodligen blir rätt seg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle stannat här, för då hade vi kunnat kolla på disneyfilmer och dagen hade varit långt ifrån seg.

2009-02-07 @ 19:08:26
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com
Postat av: jonas

logiskt, igmatte, och vår i mitten på mars? du är inte riktigt logikens moder du heller. ;D och det är ju lite va det underbara med dig!

2009-02-08 @ 22:05:37
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0