Jag älskar mitt meningslösa liv. Hur är ditt liv?

Idag har jag kört en brumbrum bil.
Jag har konstaterat att jag och kopplingen inte är bästavänner.
Våran relation kommer bli svår och jobbigt. Det är ett som är stensäkert!
Men någon dag längre fram så kanske även vi kan komma överens,
även fast jag tvekar väldigt mycket. Jag har hört att den som lever får se
så om inte mitt tålamod sviker mig allt för mycket så får tiden utvisa resten.

Jag har även hunnit åka till Falun en sväng och sedan har jag även 
sett filmen Så som i himmelen.
Resten utav min lördagskväll ska jag ägna åt att göra en filmanalys på filmen
och eventuellt se melodifestivalen och mobba alla låtarna.

Så vad kan jag säga...Välkommen till mitt spännande liv?


Kommentarer
Postat av: Emma

Du låtanalyserade också. ;P

2009-02-28 @ 22:43:17
Postat av: Jossa

Ujuj, kopplingen och jag kom inte överens i början heller när jag körde bil, men nu är vi så bra vänner. :) Så ha tålamod, jag lovar att ni kommer bli bästa vänner, hah :D

2009-03-01 @ 13:36:35
URL: http://iamtheunkownsoldier.blogspot.com
Postat av: Linda

haha så du tog filmen ändå :P

Den som inte va så braaaaaaaaa! <3

2009-03-01 @ 20:43:35
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0