Fel på hjärnan.

Svenska Akademins ordlista innehåller cirka 125 000 ord
och jag kan inte formulera något utav de 125 000 orden till något
som liknar en innehållsrik eller intressant mening.
Antingen är det orden som inte räcker till, eller så vill min hjärna
inte samarbeta med min vilja och mina tankar.
Hur som helst så håller detta på att göra mig totalt tokig.
Antingen kan svenska språket utveckla fler användbara ord eller
kan någon programera om min hjärna.
Helst det sist nämnda och helst fort, innan ett tredje världskrig startar där inne.

Kommentarer
Postat av: Emma

Dina svordomar är i alla fall originellare än de flesta andras, om det är någon tröst.

2009-01-30 @ 22:45:23
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: Sandra

jag vill ha låten : <

och jag vet vilket ord som passar bäst på dig:

Underbar

2009-02-01 @ 20:16:09
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0