Folkfronten.

Sverigedemokraterna har länge varit ett skämt i mina öron och ögon.
Men jag har nu funnit något som slår Svd big time!
Och de kallar sig för Folkfronten.
Det känns som om några medborgare i detta avlånga land har fått en extremt sne bild utav Sverige.
Antingen är det bara jag som får vibbar utav en tyskman som var väldigt aktuell på 40-talet.
Tänker inte nämna något namn, men hans största intresse var att utrota människor.

Folkfronten skrämmer mig big time, alla har rätt till en åsikt så även dem.
Men vissas åsikter borde egentligen inte får existera.
Någon som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Walle håller med som sagt! :O

Den där gamla mannen var ju läskig! ;(

2009-01-25 @ 22:24:48
Postat av: Emma

Sant sant sant.

2009-01-26 @ 16:43:51
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: Stefan

Fy fan för människor som inte älskar mångkulturen. En våldtäkt eller två får man väl stå ut med. När man rånas av ett ungdomsgäng kan man tänka på att vi inte hade haft Zlatan om vi inte hade haft denna härliga invandring.

2009-01-29 @ 06:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0