Jag säger som det är att allt är sådär. Bara sådär.

Jag snorar fortfarande ungefär 3 liter snor i minutet, huvudet dunkar, och kroppern strejkar.
Jag är vad man på svenska brukar kalla för sjuk, alternativt megaförkyld.
Med min förkyldakropp som förövrigt varannan minut strejkar och får kramp lite överallt
så ska jag försöka hålla mina ögon vakna och skriva en krönika.
Hurra vad roligt.
För de två senaste timmarna har jag legat däckat i min säng och sovit till Lasse Lindh.

Det är idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp säger Markus.
Men jag lovar det är ett idogt jobb att försöka driva ur en förkylning ur sin kropp.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger som jag sagt typ hundra gånger nu. BLI FRISK. Fast som sagt, det är ett idogt jobb.

2009-01-11 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0