Ge mig nåt som tar mig någonstans!

Det blåser storm ute och det som igår liknade sommar är idag borta.
Idag är jag ensam vilket jag kommer vara fram tills ungefär Tisdag.
Det suger.

Så jag tycker jag att jag med all rätt får skriva ner en gnällig-jag-vill-ha-lista

Jag vill ha sommar med sol och en vän att skratta tillsammans med.
Jag vill ha en bra konsert.
Jag vill ha pengar så jag kan åka till Göteborg.

Listan kan nog fortsätta i alla evighet, men tror det räcker med tre punkter för idag.


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill också skriva en gnäll-jag-vill-ha-lista så jag vill ha;

- UMGÄNGE (som inte bor en miljard mil ifrån mig)

- partaj med en massa nya människor att lära känna

- en biljett till frankrike & paris.



varför ska det alltid bo människor som inte har någonting att göra så långt ifrån en för? jag blir frustrerad!! det vore asnice om du hade bott närmre mig ju :'



svar; men är du sjukling fortfarande söta du? :*

och trodde du att jag var längre?! ._. oj. det var ovanligt!

2009-07-04 @ 20:18:58
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Emma

Fast du slapp vara ensam hela helgen. <3

2009-07-06 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0