Last night.

Igår var lite upp och ner, hit och dit. Så som det ska vara.
Vissa saker blev mindre lyckade som jag ångrar av hela mitt hjärta.
Men i stort sätt var kvällen bra igår, har i alla fall en del oförglömmliga minnen.
Ni vet sådana minnen som man kommer kunna minnas tillsammans med
sina vänner och skratta högt till.

Idag kommer bli en lugn dag, ska bara vara hemma och göra ingenting

kanske äta lite chips och se på en film.

Om jag orkar ska jag börja svara på Malins brev på också.

För er information så såg jag ut ungefär så här igår:


Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig, men igår gick det ändå. <3

2009-06-06 @ 10:11:27
Postat av: elin

söta du <3

2009-06-06 @ 14:18:57
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: tess

fin klänning :)

2009-06-06 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0