Somebody told me.

Hjärtat slår i takt med huvudvärken, fötterna värker,
ögonen svider och skriker efter sömn.
Dagens ursäkt till att min kroppstrejkar och att jag är tråkig i bloggen är,
att jag har åkt slalom! Ja kära ni, jag har rört på min invalida kropp.

Jag läser i människors bloggar och vänner till mig pratar om att våren är här,
och att det är dags att börja röra på sig och komma i form.
Jag sitter som ett frågetecken bredvid och förstår verkligen inte grejen.
Jag tror jag satsar på att fortsätta vara i en icke-okej-form.
För någon beach 2009 blir det inte för mig.
Att plåga sin kropp och frivilligt skapa smärta i form av träningsvärk,
jag fattar verkligen inte.
Kan inte någon utav alla er självplågare försöka förklara det fina med det?



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag räknar inte med att komma i form. Bara att inte vara i lika usel form. Man mår bättre av det.



Men det är lugnt, jag kommer inte svika dig och latheten helt och hållet.

2009-03-16 @ 20:35:11
Postat av: Albin

tack :D!

2009-03-17 @ 00:52:32
URL: http://esku.blogg.se/
Postat av: Eviz

tro det eller ej men man blir faktiskt piggare! och om man råkar bli sjuk så blir man frisk mycket fortare. Finns bara fördelar... Högst upp på önskelistan ny står en cykelvagn så vi kan ge oss ut med Nelly.

2009-03-17 @ 09:54:12
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: saknardigflickan

jag kan?!



men du kan redan min lista o uppenbarligen har den inte gjort dig klokare i frågan så antar att du inte vill höra den igen xD (men om du så gärna vill så kan jag den utantill, uti fall att liksom^^)



<3

2009-03-18 @ 00:43:59
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott? Allt bra annars med dig? :)

KRAMAR PÅ DIG!

2009-03-19 @ 08:12:32
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0