Tänk om vi skulle vakna, inte andas

Det finns så mycket jag vill berätta för er.
Det har hänt så himla mycket, men ändå så lite.
Kanske är det bara min hjärna som är mer i röresle än vanligt?
Jag vet faktiskt inte.

Jag har lärt mig att det är en stor skillnad på att vara själv och att vara ensam.
Att vara själv väljer man, men man väljer inte att vara ensam.
Ensamhet får mitt hjärta att stanna på riktigt och det gör ont.
Usch.

En annan sak som har hänt är att jag fick ett underligt telefonsamtal i natt.
Det var från en människa som varit tyst i tre månaders tid,
men som valde att ringa mig på natten. Jag svaradet inte.
Men om han vill så kan han ju välja att höra av sig en mer lämplig tid.

Det sista som jag tänker berätta för er nu är att jag slutar skolan nästa fredag.
Det om något känns rätt så underbart. Sen är jag ledig ända tills skolhelvetet
börjar igen någonstans i mitten av Augusti.
Men innan skolan slutar måste jag klara naturkunskapsprovet på fredag.
Så nu ska jag vara tyst i några timmar och försöka förstå någonting om gentik.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det angående ensamhet är så sant, så sant.

2009-05-26 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0