Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Vi tar detta på Petterspråk. Det går bra nu, kompis det går bra nu.
Eller hur han nu säger det, är ingen expert på citat från honom.
Anyway.
Jag klarade mitt svenskatal finfint idag. Jag dog inte, jag svimmade inte,
jag spydde inte, jag glömde inte bort hela talet. Det känns helt okej nu.

På Fredag åker jag långt här ifrån.
Då är det Anna ternheim, Alingsås, Göteborg och Rixpuckodate som gäller!
Det var inte igår jag träffade mitt Rixpucko.

Nu måste jag tvätta, för sen ska jag åka till Nyckelby. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

ska bli fint! och återigen grattis till talet :)

2009-11-11 @ 16:01:13
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: elin

åh vad roligt.. vill xå träffa henne ju..

2009-11-11 @ 16:30:37
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

HALLÅ DÄR. Var tog superplutten vägen?!

2009-11-11 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0