Konsten att vara effektiv.

Dagen har bestått av en kort men intensiv skoldag.
Jag har pratat om min mormor i flera minuter, blev dock inte som jag hoppats,
då jag inte hade möjligheten att skriva ut pappret, så det hela blev improviserat.
Gick sådär, var helt klart sämst av de få som redovisade idag.

Sedan var det kdu-möte som stod på schemat. Det gick super.
Vi börjar få ordning på organisations biten. Det finns ett ljus även för oss!

Nu måste jag försöka skriva lite om min mormor, leta på en nyhet, fixa fram dikter
till min handledare, vara social med folket som är på besök och tänka ut saken jag
glömt jag skulle göra, men som var ytterst viktig.

För att ta det här på ett språk som alla kan förstå:
Jag är upptagen, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: elin

hihi du är söt- du kommer säkert på det. säkertnär det är för sent^^

2009-10-13 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0