Jag räknar tre, fyra, fem...

Jag kämpar. Jag faller. Jag kämpar. Jag misslyckas. Jag lyckas. Jag misslyckas.
Matten suger stenhårt. Min hjärna är inte gjord för siffror och logik.
Sedan skyller jag på att tiden inte riktigt finns, och vet ni vad!
Jag vet var all vår tid går åt till. Vi sover bort den vänner!

Det är inte klokt men om vi lever tills vi är 80 år kommer vi ha sovit cirka
233600 timmar!! Det vill säga 33%. En tredjedel av våra liv går åt till att sova.
Känns riktigt topp. Inte undra på att tiden saknas ibland.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du säger att din hjärna inte är gjord för siffror och sen presenterar du en uträkning!

2010-04-26 @ 18:39:46
Postat av: Linda

HAHA tänker precis skriva som Emma!

2010-04-26 @ 19:45:44
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0