I need someone to talk to!

När man mest har umgåts med en hund i 4 dagar, börjar man bli lite konstig
i huvudet. Jag inser att det inte är normalt att prata med en sovande hund.
Tror inte det är normalt att föra en konversation med en hund överhuvudtaget.
Svaren liksom uteblir. Jag måste nog lämna det här huset innan jag blir knäpp.

Sedan borde jag erkänna två saker:
Jag är löjligt beroende av Top model och Hannah Montana.
Vi ska absoulut inte diskutera hur många gånger jag har sett varje säsong
av Top Model. Men jag är i alla fall löjligt glad över att säsong 4 har börjat
om på trean. På Onsdag tänker jag se Hannah Montana filmen och mobba
den i smyg. Och nej, jag gillar absolut inte hennes musik, men när man
inte har något bättre liv om dagarna är Disney Channel är Hannah Montana
bra tidsfördriv. Dubbade serier åh, skratt <3. Egentligen hatar jag ALLT
som är dubbat.

Nu har jag skrivit massa skit bara för att jag inte har någon här hemma att
prata med, mer än än sovande hund. Ni kommer förmodligen tycka jag är
lite mer än lagom störd och sluta läsa min blogg. Men please, stanna kvar.
Jag lovar ett mer normalt inlägg ikväll med lite bilder.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

söt du är, vilken tur att vi var hos dig en liten stund idag iallafall annars kanske du blivit helgalen :)

2010-08-03 @ 19:01:13
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0