Sommar blir till höst, höst till vinter, vinter till ett nytt år.

1 Augusti.
Sista sommarmånaden enligt mig, men utanför mitt fönster ser det ut som hösten
redan valt att komma på besök. Något som verkligen inte gillas av mig.
Idag ska jag städa mitt rum och invänta att familjen + Molly kommer hem.
Har i ärlighetens namn varit både tomt, tyst och ensamt här i natt.

Veckan som tar sin början imorgon börjar redan bli fullbokad, gillas skarpt!
Linda, Emma, klassfest, Molly, plugga teori. Sova får man göra när man blir gammal!


Kommentarer
Postat av: Linda

är molly hemma på måndag? Jag måste visa henne vart skåpet skall stå ;)

2010-08-01 @ 12:29:02
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0