Dan före dopparedan.





Utanför huset är det 22 grader kallt. Inne diskar syster och vissa flyr undan alla
julmåsten som man borde göra och bakar istället ett peppakakshus. I stadens
köpcentrum påstod vissa att det var hysteriskt, men jämför man med Göteborg var det
lugnt och harmoniskt. Om ni undrar vad jag gör mitt i allt detta så sitter jag mest och
inväntar imorgon och de hemmagjorda köttbullarna. Jag inväntar också på att få ha
på mig min fina julkjol.

Vi kommer vara 17 personer och det är bara familjen. Kanske ett tecken på stor familj.
Men jag tror det kommer bli bra, så länge köttbullarna smakar bra är jag nöjd. Och ja,
jag älskar hemmagjorda köttbullar om ni inte fattat det.

Kommentarer
Postat av: tess

GOD JUL :)

2010-12-23 @ 18:16:27
URL: http://livewithit.webblogg.se/
Postat av: Emma

17 personer låter sjukt mycket tycker jag! Vi blir fem. :P

2010-12-23 @ 18:43:02
Postat av: Eviz

nu fick jag ju inte alls någon prestationsångest för köttbullarna,... Hoppas att de faller dig i smaken. Ses om ca 17 timmar. Kram

2010-12-23 @ 20:00:29
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0