Det där med söta barn.

Minns ni att jag var hemma i Borlänge och hälsade på för några veckor sedan?
Det var i samband med min 19årsdag och sådant. Jag hittade några bilder från
det besöket. Det föreställer några mycket söta barn. Jag tycker vi tar och tittar
litegrann på dem nu:





Är de inte för söta? Förmodligen ett av världens sötaste syskonpar.
För övrigt tycker jag att den äldsta sötnosen borde lära sig att säga Marie till nästa
gång jag kommer hem. Detta är en uppmaning till barnets föräldrar, ja! Hon kan ju
inte gå runt och säga både mormor, morfar och morfar klipper gräs, när hon inte kan
säga Marie. Sjukt orättvist.

22 December 22:00 anländer jag till Borlänge. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ha, det kan hon redan :) gäller bara att lyssna noga ;) ser fram emot att du snart är hemma igen. kram

2010-12-06 @ 09:16:37
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Emma

Annars får du sluta upp med att ha ett så svårt namn?

2010-12-06 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0