Du är inte ensam lilla alkisbarn.

Detta är viktigt och bra läsning, så läs.

Imorgon är det julafton och jag önskar givetvis alla en god jul.
Men till alla de barn som inte kommer att få en god jul imorgon, önskar jag av
hela mitt hjärta att ni kunde komma hit. Hade kunnat stått och rullat köttbullar till er
i flera månader om så skulle vara. Tyvärr skulle det aldrig gå. Jag har inte plats
för 300 000 tusen barn här. Men det minsta jag kan göra är åtminstone att stå
bakom detta och det gör jag. Fullhjärtat.

Jag känner med er, på riktigt.
För alla förtjänar en fin jul. Alla förtjänar att ha riktiga föräldrar, världens bästa föräldrar.
Tyvärr är vi för många som inte är så lyckligt lottade.


Kommentarer
Postat av: smultris

vad fin du är... '



och ja visst är vi många som inte har "riktiga" föräldrar, i år firar jag utan mina, ingen mer pappa som somnar i soffan pga smygdrickandet under tiden vi andra ser på kalle... inga fler elaka ögonkast och dödande blickar från en man man helst av allt vill fly ifrån.



I år ska allt vara som man drömt om.



God jul och en stor kram till dig.

2010-12-23 @ 22:24:45
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Maria

Du är himla fin o du har fått mig att tänka igenom detta ämne mer än jag gjort innan. Och jag har kommit fram till att jag står bakom detta med. Tack för att du hjälpt mig öppna ögonen. Och God Jul :)

2010-12-24 @ 01:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0