Ragnhild och jul på liseberg!





I lägenheten bor det en staty, hon heter Ragnhild. Hon är döpt efter grannen som bor
mittemot oss. Hon fungerar både bra som prynad och som chipshållare. Ibland behöver
hon även lite kärlek och värme, så vi försökte ge henne lite.

Sammanfattningsvis var vår fredagkväll så där galen och konstig som en fredag ska vara.






Det kom även en lördag. Framåt kvällen begav Emma och jag oss till Lisberg, i hopp
om att fånga lite julkänsla. Jag vet inte hur mycket julkänsla jag fick, då jag mest fick
panik över alla miljoner människor som var överallt där de inte borde vara. Men visst
var det mysigt och till på köpet kom det massa snö från himlen också.

Vi gjorde inga stora fynd på julmarknaden och inga storvinster på chokladhjulen heller.
En noblesse ask är vad kvällen hade att ge mig.

Nu är helgen snart slut och jag ska ge mig iväg för att fika, men jag hoppas er helg
har varit minst lika fin som min.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha. älskar ragnhildbilderna.

2010-12-05 @ 15:39:03
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0