Sweet dreams are made of these.



Bilden talar för hela helgen. För det är i denna säng som vi har tillbringat ungefär hela
helgen. Vi har sovit, tittat på tv, sovit för lite, sovit för mycket, sovit ingenting alls.
Men allra mest har vi nog andas och haft det himla bra. Vi har tagit oss utanför lägenheten
och sängen hela 3 gånger. Det räckte mer än väl. Det bästa är att flickan på bilden
kommer tillbaka igen i februari. Fint.

Annars ser jag fram emot helgen, då får jag besök igen. Vad som händer får ni veta
närmare helgen. Lite hemlisar måste jag ändå få ha. Om ni undrar fungerar bloggen
igen, men bara i firefox. Det ogillas, men jag kan åtminstone blogga igen.

Hoppas ni haft en fin helg.

Kommentarer
Postat av: C

Firefox. </3

2010-12-13 @ 21:18:12
URL: http://faravill.blogg.se/
Postat av: Maria

Saknar den människan <3

2010-12-13 @ 21:51:00
Postat av: smultris

vilken oerhört mysig bild...

2010-12-16 @ 13:41:14
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0