Nya tag!



Älskar låten. Men skippa att kolla på de äckliga dansarna, de förstör bara.
Jag har köpt ny dator idag, så vänner i helgen tar vi tag i bloggen. Då kommer det bilder. Lovar.
har ni mycket tur kommer det kanske till och med innan helgen. Ni får hålla utkik.
Men jag lovar att det ska bli aktivt bloggande igen. Jag saknar faktiskt att blogga.

Annat spännande som händer är att jag sov 13 timmar inatt. Första gången det hänt.
På lördag ska jag till Stockholm och shoppa, om ni ville veta. Säg hej om ni är där!
Nu har jag ingenting att säga, men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Blogga jätteaktivt!

2010-02-04 @ 22:58:51
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0