Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak







Det är sommar i vår stad. Det är sommar i hela vårt land. Den senaste veckan har jag
tillbringat mina sommarnätter utomhus för att lyssna på fin livemusik. Och vet ni?
Jag saknar det redan. Jag saknar att sitta i gräset och frysa benen av sig, jag saknar
att få se både soluppgången och solnedgången tillsammans med fina människor.

Nu sitter jag mest här i min ensamhet i ett alldels för stort och tyst hus. Ett hus som
jag fyller ut med hjälp av tonerna till Kent. Vi är ett bra team så här på kvällen.
Nu ska jag bara andas i 9 dagar. Leva i ett vakum som blev kvar efter veckans
festival. Sedan börjar det igen. Då kommer Arvikafestivalen. 

Och snälla, söta, rara ni berätta något för mig. Jag vill läsa era ord.
Det skulle göra hela mitt natt och även min morgondag, för jag är lika ensam då.

Puss.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag ska försöka klura på något att berätta för dig, något spännande, något fint. jag lovar (:

2010-07-05 @ 11:35:59
URL: http://sickfish.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet inte om jag har något berätta, för jag berättar saker för dig typ hela dagarna. Men jag kan berätta att O.C är så himla fint om kvällarna alldeles innan man ska sova.

2010-07-05 @ 23:07:44
Postat av: Sandra

vet du vad? jag tänkte liksom kommentera innan jag såg att du skrev att du ville ha ord. för just inatt ligger jag med fönstret öppet och blixtar över sjön och jag läser dina ord och kikar på dina bilder och på något sätt är allting himla fint.

2010-07-13 @ 03:01:34
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: matilda

jag har klurat. och jag har inte kommit på något speciellt. men jag vill berätta en sak som skedde idag. igår hade jag världens ångest attack - skrev av mig och skapade på något sätt en dikt, och en liten text, och idag gick jag in på dikta och såg sjukt fina kommentarer där. folk hade tagit sig tiden att fråga hur jag mådde, önska mig lycka till, bett mig att ta hand om mig själv. dessa människor som inte ens känner mig. och det tyckte jag var så grymt fint, att jag ville dela med mig av det. puss på dig, och det faktum att jag tror att du skulle kunna ha varit en av de människorna.

2010-07-19 @ 23:41:59
URL: http://sickfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0