Dying to say this to you!



Hej, såhär snygg var jag i Lördags. Erkänn ni vill ha mig? Okej, jag ska bli seriös nu.

Igår tog jag Elisabets cykel (Ja, den är fortfarande hel, så du kan vara lugn Elisabet)
och cyklade till Ornäs för att möta upp Emma. Hon fick sedan skjutsa hem mig på den.
Det var varmt, svettigt och jobbigt. För vet ni vad? Igår kom sommaren helt plötsligt på
besök. Det var över 20 grader varmt. Dock regnar det idag, så sommaren blev kortvarig.

Jag och Emma pluggade matte, jag ser ljuset igen!, satte upp tält och plockade ihop tält.
Att få ihop tältet igen var inte lätt, men Emma kan tänka logiskt så hon löste det till slut.
Sedan spelade vi spel flera gånger om och sedan var det kväll och dags för oss att sova.
Och nu är det Söndag och jag sitter här och berättar om små delar av min helg för er.
Imorgon är det skola och vi ska fara till Säter för att gå på museum.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0