It´s just another lonely sunday.



Tja, tja bloggen. Eller hur nu alla videobloggar brukar börja sina inlägg.
Bilden symboliserar hur jag känner mig just nu. Som en femåring som går i för stora
skor och fattar noll av skoluppgiften som ska vara inne imorgon. Anledningen till 
varför jag ser döende ut, kan bero på att man lätt gör det efter en helg som den här.

Imorgon ska uppgiften in och då får jag vara ledig i ungefär 1,5 dag. Sedan har jag
en bajsig föreläsning till, sen gott folk åker jag till Borlänge! Då får ni hålla alla era
tummar för att min kamera kan få bli hel från sin sjukdom. För såhär kan vi ju inte
ha det. Fula webcam bilder på mig kommer bli ytterst tråkigt i längden.

Kommentarer
Postat av: Linda

och jag som tycker att du är söt ändå! Du är välkommen hem :)

2010-11-14 @ 16:47:32
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0