For what it´s worth.

Den senaste tiden har detta hänt i mitt liv:

Jag har gått från fattig till rik. Detta har resulterat i att jag har beställt skor,
jacka, tågbiljetter till Västerås, köpt två böcker och konsertbiljetter till Familjen.
Himla fint om ni frågar mig! Det enda som saknas är mössa och vantar, sedan
ska jag kanske överleva vintern som är på ingång.

Idag har jag hängt på Café med Sandra. Bra undanflykt från att slippa plugga.
Imorgon ska jag åka till Alingsås och vara barnvakt. Bra undanflykt från att slippa
plugga. Ni fattar. Jag orkar inte plugga, vill inte plugga, tänker inte plugga, men måste.

För övrigt är jag inte så inspirerad till att blogga. Jag överväger ofta att ta
med mig kameran ut, men orkar aldrig. Jag försöker finna fina ord att dela
med mig av, men hittar dem aldrig. Jag försöker göra något med mitt liv,
men jag gör mest ingenting.

Ni har med största sannolikhet tröttnat på mina meningslösa inlägg, men om ni
håller ut kommer nog inspirationen tillbaka snart. Vi får i alla fall hoppas på det.


Kommentarer
Postat av: someone

jag håller ut!

2010-10-22 @ 20:20:09
Postat av: Linda

Du kan ju lägga pengar på att komma hem hit :)

2010-10-22 @ 21:25:39
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Sandra

när min tenta är över och regnet tagit en paus i att dundra ner borde vi gå ut med våra kameror tillsammans.

2010-10-23 @ 21:15:24
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0