Hösten.






Det är verkligen höst överallt nu. På marken, i träden, i luften, överallt. Det är ganska
mysigt när solen skiner. man får gå omkring i stickade tröjor, halsduk och kängor.
De fuktiga löven klistrar sig mot kängorna, små färgklickar mot allt de svarta.
Jag väljer att ta promenader till konsum istället för att ta spårvagnen. Kanske är det
mest för att det tar längre tid och jag har för många timmar att fördriva. Men jag önskar
jag kunde säga att jag väljer promenad istället för spårvagn på grund av att jag är
är hurtig, men så är inte fallet.

När mitt studiebidrag kommer ska jag investera i en ipod så att jag kan få musik i öronen
när jag promenerar. Likaså när jag åker spårvagn. Min Ipod är försvunnen och mitt
minne säger mig att den är var så hel innan den försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0