I väntan på sönderfallet.

Jag inväntar ett sönderfall
att dina bomber ska falla
över mig
precis som jag lät dig
falla ifrån mig

faller du, så faller jag
och faller vi
faller allt
men vi har ju redan fallit,
så var är vi någonstans nu?

finns ens vi kvar
eller står vi på
en varsin sida av vår hurricane?

eller är den ens vår
har något någonsin varit vårt?

ja,
mitt hjärta var ju ditt
och jag fick hålla ditt
i min hand
ibland.

du vet de gånger jag
låg med handen på din bröstkorg
för att känna så du levde
då höll jag ditt hjärta i min hand.

men nu,
vi föll ifrån allt det där
alla drömmar
och allt det som var vi
nu är det du och jag
mot varandra
med varandra
eller hur var nu?

du faller på grund av mig
vi faller
jag faller
du faller mest.
mest på grund av mig
och det hjärta jag inte kan kontrollera

förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0