Jag är en dröm under konstruktion?

Jag sitter här och fnissar lite för mig själv i mörkret. Jag har kommit på hur
lite ni som läser den här bloggen egentligen vet om mig. Eller ja, det finns några
små själar där ute som känner mig nästan lika bra som mig själv. Men det är
inte många. Detta skrämmer mig faktiskt litegrann. För jag vet ju själv att man
bildar sig en uppfattning om personen bakom en blogg. Och tänk så tror ni att
jag är någon helt annan än vad jag egentligen är? Kanske är jag mer spännande
i era ögon än vad jag egentligen är. Kanske är jag tråkigare.  Rätt intresseant
egentligen. Det är väl här jag borde ge en spännande historia om mig själv och
mitt liv? Att jag varit i alla städer, att jag har drömmar som sträcker sig längre
bort än horisonten och har en dold talang som är högre än Mount Everest.
Men det vore en sådan stor lögn om jag skulle skriva ihop om historia som innehöll
alla dessa ingredienser så ni anar inte. Och ni hade förmodligen märkt av dessa
saker ändå. Om de vore sanna alltså. Nej, jag tror jag börjar tappa tråden nu
men kanske borde jag berätta någonting om mig själv någon gång. Någonting
som ni inte vet. Jag ska klura på det och se om det en dag kommer ett inlägg
om mig själv. Den som lever få se sägs det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0