En sommar.





Små delar av några sommarveckor. Det har varit dans, dans, dans. Någon festival
någonstans. Det var way out west med världens finaste Thåström. Jag blev med jobb
i Borlänge i några veckor. Tågstationer överallt. Men mest har det varit långa tåg av
längtan. Oftast bort från där jag är. Jag har slitits mellan det som är och det som var
och jag vet nu att nuet alltid är det bästa. Men mellan det jobbiga har det ibland varit
Hemmafester. En gång var det hemmafest i Borlänge. Det var partyhatten på och så skål.
Och sen en annan dag så satt den där på armen. Tatueringen jag planerat i flera år.
Nu bara sitter den där och är världens finaste. Och helt plötsligt är det nu slutet av
augusti och sommaren liknar mer höst för jag fryser i alla kläder jag har på mig.
Men ändå har den här sommaren varit den finaste på länge.

Kommentarer
Postat av: Adrian

Är det din tatuering på bilden? Fint!

2011-09-06 @ 22:17:23
URL: http://nihilister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0