Hej, jag är en förvirrad chey som säger hej!



Som ni ser är jag ganska lik mig nowadays. Kan hända att håret är lite kortare pga
klippt mig. Men annars har inte så mycket hänt utseendemässigt. Inga rynkor än inte!

Jag jobbade klart mitt sista arbetspass idag. Mer än halva augusti har jag hängt i
Borlänge och jobbat. Jag har arbetat på ett stödboende för personer med asperger.
Vad kan jag säga om jobbet? Jo, att det är det chillaste jobbet i stan, men vad gör
det när pengarna rullar inte som det ska? Ca ingenting.

Imorgon återvänder jag till mitt älskade Göteborg och har en plan på att stanna där
ett tag nu. Nästa gång jag lämnar den staden vill jag göra det för att vandra på
främmande gator någonstans där de pratar ett främmande språk. När detta blir
får tiden utvisa, men jag hoppas på ganska snart.

Nu vet ni lite mer. Men jag längtar till Göteborg nu. Till mitt hem, till vännerna, pojken
och allt annat där nere. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Marijah

Tjena bruden! Tänkte bara berätta att jag börjat blogga igen. Här är adressen: http://theperfectproblems.blogspot.com/

2011-08-24 @ 22:03:07
URL: http://theperfectproblems.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0