Cybervärlden.

Det finns dagar, nätter, stunder då jag funderar på att radera ut mig från
internetvärlden. Ni vet bara ta bort facebook, bloggen, msn, twitter och all annan
onödig skit. För livet blir ju faktiskt inte ett dugg roligare av att jag ägnar massa
meningslösa timmar åt att hänga omkring på internet och prata med människor
jag knappt känner, driva en blogg där jag skriver om mitt liv som också människor
som jag inte känner kan ta del av. Tänk vad skönt att stänga av världen av människor
som egentligen inte bryr sig ett skit i mitt liv, mer än att de bara vill snoka omkring
och ha koll på allt och alla. För de som verkligen bryr sig kan istället faktiskt våga
ringa och säga "hej, hur mår du, vad händer i ditt liv, ska vi träffas?" och på det mer
sociala sättet få veta vad jag gör i mitt sjukt intressanta liv. och på så sätt slippa
alla andra fuckface.

Kanske dags att åtminstone börja stänga ner facebook?

Kommentarer
Postat av: smultris

om du bara visste hur jag känner exakt samma sak väldans ofta...



och det där om "bäst" du vet, det kan du va själv ;)



lägger du ner din blogg måste jag ju stalka dig i verkliga livet och tänk hur jobbigt det skulle bli att ha mig hängandes utanför ditt fönster jämt ;)

2011-02-10 @ 12:06:56
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0