Jag och mina spöken!

Det bästa med mig är mina schizofrenadrag och mina hjärnspöken är att vi tillsammans är oslagbara. The dreamteam OCH SÅ VIDARE.

Kissie, missie, pissie, och alla de där andra bloggarna, ni vet. De snackar om att de spelar en roll på sin blogg. I min blogg är ingenting roller, här är allt äkta vara. För i min hjärna finns allt och lite till, ni skulle bara veta.

Nej, men på riktigt, orka om jag alltid bara ”åhh jag är mörk, djup och svår, åhhhhh jag är djupare en än avloppsbrunn” när mitt egentligen djup är typ som en vattenpöl. OCH orka om jag jämt bara ”åh, jag är skitrolig, åhhhhh HAHAH ASGARV” när den enda som tycker jag är rolig är jag, mina hjärnspöken och Linda. Liksom palla?

Eller att jag jämt stod i en spegel och poserade och bara ”gud så läcker jag är”, när de enda som tycker jag är läcker är typ ingen, mer än typ min mormor som tycker jag klär mig ”klämcheckt”, ni hör ju själva hur det låter!

Det är liksom kombinationen som gör det!
Sött, surt, salt med ett stort stänk av beskt!


Kommentarer
Postat av: Linda

ta INTE med mig det här!! INGEN KOMMENTAR till hur-rolig-du-är................

2011-01-12 @ 15:08:49
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0